Reis en de eerste dagen - Reisverslag uit Umeå, Zweden van Jesper Dijk - WaarBenJij.nu Reis en de eerste dagen - Reisverslag uit Umeå, Zweden van Jesper Dijk - WaarBenJij.nu

Reis en de eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Jesper

27 Augustus 2012 | Zweden, Umeå

Zondag middag 16:50 vertrokken met het vliegtuig. Met een overstap in stockholm uiteindelijk 21:40 in Umeå aangekomen. Flinke regen en al een donkere stad dus niet echt perfect voor de sightseeing.

Onze koffers gepakt, flinke deuk in de ene. We heben een bus gepakt naar het centrum. er werd ons gezegd dat we bus 2 konden pakken. We heben een kwartier moeten wachten en toen die bus aankwam vroegen we of hij een sein kon geven waar we eruit moesten bij het OK Hotel. Die man verteld ons dat we wel nog 700 meter moeten lopen daarna. Wij stapten in de bus met stromende regen en rijden op een rotonde af. De man maakte een half rondje en stopt middel op de rotonde en roept dat we eruit moeten. Daar zien we het OK Hotel naast de weg, hij is dus een stukje omgereden voor ons om ons daar af te zetten. Tack tack (dankuwel).

De dag erop konden we de sleutel halen, na even te wachten had ik een kleine meeting. We werden met een busje weggebracht, alle nationaliteiten waren aanwezig, frans, duits, chinees, russisch, iers.

Daarna zijn we downtown Umeå gegaan, daar hebben we een fiets gekocht, een router, simkaart en het een en ander aan eten.

Morgen beetje sightseeing van Umeå.

• 27 Augustus 2012 - 21:08

Guido & Kim:

Hey Jesper,

Fijn dat je veilig bent aangekomen! Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van je avonturen.
    Heb je de eerste fruitvliegjes al gespot ;)?

• 27 Augustus 2012 - 21:12

Christiaan:

Beste welkomspakket, meer heb je niet nodig toch Jep? Al een Närke Kaggen Stormaksportertje kunnen vinden? (beste bier van de wereld gekozen in 2011). Looking forward to hear more!

Cheers

• 27 Augustus 2012 - 21:32

Luuk:

Leuke binnenkomer, een buschauffeur die nog weet wat service is en jullie gewoon tegen de regels in bij het hotel afzet :-) Super hoor! Geniet van de tijd samen met je pa, doe hem de hartelijke groeten. Wij, de bosmaatjes, gaan je verslagen volgen. Veel plezier. Mvg, namens ons allen, Luuk

• 27 Augustus 2012 - 23:05

Henk En Aldi:

Ha Jesper (en Philip),
    Dat klinkt heel Zweeds. Klaar staan voor de ander, leuk hoor!
    Geniet van de tijd met z'n tweeën en daarna van je studie. En zitten de fruitvliegjes in een rolstoel?
    Maak dan even een fotootje voor ons.
    Liefs Henk en Aldi

• 28 Augustus 2012 - 08:14

Milad:

Jesper!
    Leuk man.
    Geniet van je tijd daar up north. Mooi gebied.
    Veel foto's maken (als je tijd hebt)

xMP

• 30 Augustus 2012 - 02:09

Marten:

Zo dat is even een flinke dag geweest. Veel plezier met rondkijken!