Umeå - Reisverslagen van Jesper van Dijk - WaarBenJij.nu Umeå - Reisverslagen van Jesper van Dijk - WaarBenJij.nu

Umeå

Op naar Umeå, voor een stage in het buitenland. Zweden, een welvarend land met veel natuur, heel veel natuur. Het is 11 maal groter dan Nederland en heeft toch maar een aantal inwoners van 9.4 miljoen.

Waarom daar?
Eerst zou het Australië worden of Nieuw Zeeland. Lekker ver weg, lekker warm. Tot ik hoorde dat in Zweden veel goed onderzoek gedaan wordt en eigenlijk heb ik daarna niet meer omgekeken naar andere landen. Ik heb zelf contact opgenomen met de afdeling moleculaire biologie in Umeå (wordt uitgesproken als: Ume:oh).

De 26 van augustus ben ik vertrokken, samen met mijn vader (die voor 3 dagen blijft). Zo kan ik de eerste week dingen regelen.
Omdat ik nog niet direct de 26ste in mijn huis kon hebben we een hotel geboekt voor die nacht.

Dus op naar Zweden voor een geweldige ervaring.

Jesper

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2013

Zon, licht, blauwe lucht en nog steeds wat sneeuw

09 April 2013

Trip door Zweden

08 Maart 2013

Bezoek van Nederland

03 Februari 2013

Deadlines

13 Januari 2013

Halverwege
Jesper

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11107

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2012 - 01 Juni 2013

Umeå

Landen bezocht: