De 3e dag - Reisverslag uit Umeå, Zweden van Jesper Dijk - WaarBenJij.nu De 3e dag - Reisverslag uit Umeå, Zweden van Jesper Dijk - WaarBenJij.nu

De 3e dag

Blijf op de hoogte en volg Jesper

29 Augustus 2012 | Zweden, Umeå

Hier schrijft Philip i.p.v. Jesper.
Ik zou vandaag om half 5 met het vliegtuig vertrekken en Jesper achter laten, moederziel alleen in het verre Zweden. Maar ja, daar was ik al bang voor: Hij wilde me niet laten gaan en vroeg of ik nog een dag extra wilde blijven. En als vader doe je dat dan.
Het werkelijke verhaal: De vlucht was gecancelled, vanwege technische problemen. Dus noodgedwongen mag ik nog een dag extra in Umea blijven.
Vooral deze dag was een leuke dag. We hebben een heel eind gefietst en de omgeving van Umea bekeken. Mooie natuur, veel bos en water, mooi om te zien. Hoe we aan die fiets kwamen is misschien een minder fraai verhaal. Laten we het er op houden dat ik een fiets vond voor ons huis die niet op slot stond en die ik dus mocht lenen. Ondertussen staat hij nu weer mooi op zijn plekje.
Umea zelf is als stad misschien iets minder interessant, de natuur er om heen lijkt mooi en de mensen zijn erg aardig. Veel jongelui die studeren, althans dat zeggen ze en er wordt zeker in het begin van het studiejaar van alles bedacht om die jongelui te vermaken.
Jesper werd gisteren bevraagd door een huisgenoot en toen hij zei dat hij ging werken, 40 uur per week en daarvoor geen geld zou ontvangen werd hij meewarig aangegeken. Tjonge wat zul jij het zwaar krijgen, 40 uur dat lijkt bijna op werken en daar zijn deze gasten allemaal nog niet aan toe naar het schijnt.
Groet van Philip

  • 29 Augustus 2012 - 17:39

    Melina:

    Wat een lieve papa toch!!

  • 29 Augustus 2012 - 20:45

    Dennis & Patricia:

    Hey Philip heb je nu nog wel genoeg onderbroeken dan? :P
    En van wie heb je dat lenen geleerd? Haha leuk verhaaltje!
    Goede vlucht morgen!

  • 29 Augustus 2012 - 22:17

    Ellen:

    Hoi Jesper (en Philip), leuk om de eerste ervaringen te lezen! Ga zo door. Als ik de mooie natuurfoto's zie, word ik jaloers op jullie. Wat 'n mooi land.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jesper

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 11113

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2012 - 01 Juni 2013

Umeå

Landen bezocht: