Mini update ;) - Reisverslag uit Umeå, Zweden van Jesper Dijk - WaarBenJij.nu Mini update ;) - Reisverslag uit Umeå, Zweden van Jesper Dijk - WaarBenJij.nu

Mini update ;)

Blijf op de hoogte en volg Jesper

16 September 2012 | Zweden, Umeå

Hej hej,

Ik heb eigenlijk niet heel veel speciaals uitgevoerd of meegemaakt. Ik kan wel vertellen dat mijn gevonden mutaties in de mutanten allemaal verworpen kunnen worden door de reverse primer maar zoals al eerder vermeld maak ik hiermee niet heel veel mensen blij denk ik ;) Wel kan ik vertellen dat soms die fruitvliegjes best vervelend zijn. Ze mogen dan wel experimenten zijn en ik denk er niet over na om ze voor mijn collega's dood te slaan maar ze moeten wel van mijn brood afblijven.

Mijn Zweedse les is begonnen, heb er zelfs een boek voor aangeschaft en kan zeggen wie ik ben waar ik vandaan kom en welke talen ik spreek. De echte basis om precies te zijn ;) Ook heb ik geleerd dat ze verder in het noorden niet Ja of A zeggen maar in plaats daarvan ademen ze diep naar binnen, dat geluid wat je ook krijgt als je een hete drank voorzichtig naar binnen slurpt, dit betekend dus ook ja. Dat je het maar even weet.

Ik ben weer naar het marktje gegaan, om mezelf toch nog even te verwennen met een broodje met champignonsoep. Ben vervolgens up-hill gegaan met de fiets en heb het noordelijke deel van Umea gezien. Helaas nog geen elanden, wat eigenlijk mijn bedoeling was.

Vandaag was ik vroeg naar stage gegaan om even wat in te zetten en wat uit te voeren. Toen ik eindelijk klaar was en lekker in mijn bedje wou gaan liggen brak mijn sleutel af van het slot >< Dus ik heb dit hele eind naar huis moeten lopen, deze elf minuten heb ik genoten van het toch best wel mooie weer van vandaag (en eigenlijk ook wel de hele week).

Ik heb een appel rozijnen kaneel cake (kaka in het Zweeds) gemaakt die erg in de smaak viel dat hij diezelfde nacht opgegeten is door de corridormates die terug kwamen van het stappen! Dit was mijn verjaardagscake en ik maar er ook een voor mijn stage op dinsdag.

Groetjes,

P.s. hier een van de Zweedse popnummers van het moment.
http://www.youtube.com/watch?v=t1Oin4lHlXU

  • 16 September 2012 - 20:16

    Dennis:

    Dus nog even en er komen hier updates in het Zweeds? :P En je wordt ook al beetje Zweedse kok ;)!?

  • 16 September 2012 - 21:26

    Theo:

    Het is betere muziek dan de Chinese nummertjes die ik moest aanhoren!

  • 17 September 2012 - 03:42

    Jill:

    Wat jammer dat er geen goede mutaties zijn gevonden. Ik heb tot nu toe ook nog geen enkele gelukte transformatie kunnen vinden. Dus, volgende week opnieuw. Ik werk met parasiten en dat is helemaal nieuw voor mij maar super leuk. Ik heb het hier echt geweldig, en ik zie jij bent ook blij. Wat goed, hee?! Groetjes vanuit Montreal x

  • 17 September 2012 - 18:47

    Hans Stavleu:

    Elanden moet je ook niet zien, die moet je eten ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jesper

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 11111

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2012 - 01 Juni 2013

Umeå

Landen bezocht: